heipsuuu ihmiset ! :3

Eka teksi tähä blogiii ja voisin kertooo ittestäni jotai pientä, mut poistin mun edellisen blogin koska se ei oikee toiminnu eikä ollu aikaa kirjotella ja se ulkomuoto oli vähä hassu. Elikkä , oon Linda ja täyttäny elokuussa 16 vuotta ja asun Pyhtäällä, mää en ikinä jättäis tät paikkaa koska täällä on suurin osa mun kavereista ja mummi, äiti ja sisko. Isi asuu hollannissa ja oon lähössä sen kanssa tän kuun lopulla Egyptiin :) Mun äiti ja isi eros ko olin kuus ja se on mulle vieläki tosi rankka asia , asuin pari vuotta isin kanssa kahestaa Suomessa , sit täytin 9 ja isi muutti takas hollantii. Sit täytin 10 vuotta ja pari kuukautta sen jälkee mun mummo halvaantu vasemmalta puolelta ja kuoli heinäkuussa,  joka oli mulle tosi paha paikka ja on se vieläki ;__; Käydää siskon kanssa hollannissa 1-2 kertaa vuodessa jos ees sitäkää eli nähään isii yhteensä 2-4 viikkoa vuodessa, mulle ihan liian vähän : < Pääsin peruskoulun läpi ja nykyään opiskelen Etelä-Kymenlaakson ammattiopistossa , kotekolla Kotkassa ammattistartilla , pääsin sinne syyskuun alussa vaikka elokuussa alko koulu mut olin sitä ennen Haminan ammattistartilla, en viihtynny siellä sen takia koska olin koko ajan tosi väsynny ja herätykset oli liian aikasii joten oli pakko vaihtaa kotekolle koska muuten ois tullu välivuosi : < Omasta mielestä oon tosi sosiaallinen, ja tykkään tutustuu uusii ihmisii, mulle ystävät on tosi tärkeitä ne on mulle tyyliin kaikki kaikessa, mulla on joskus huonoja päiviä ja joskus sellasia päiviä ko oon tosi energinen ja levoton. Yritän olla mahollisimman ystävällinen ja kiltti tyttö :) Mut voisin kertoo vähä mun musiikkimausta ja asioista mitä mielellää teen ja jotai tollasa. Toivottavast tykkäätte :3


Musiikkimaku:
>Laaja.
>Iskelmää, screamoo, dubsteppii, poppii, rock 'n' rollii, hevii, metallii, räppii, oikeestaa kaikki käy.
>Lempparibändejä: Papa Roach, Asking Alexandria, Attila, Confide, Every Avenue, Blood On The Dance Floor, Black Veil Brides, Make Me Famous, Sleeping With Sirens jne.
>Ps. Jesse McCartney on ihana.
>Pss. Musiikki on mulle kans tosi tärkeetä, en pystyis elää ilman musiikkia.


Pelkään:
>Hämähäkkejä ja kaikenlaisii ötököitä.
>Menettämistä
>Pimeetä ylikaiken.
>Ahtaita paikkoja.
>Merta, vettä ja kaloja.
>Korkeet paikat, esim. jos istun lentokoneessa.


Syön:
> Oikeestaa melkee mitä vaa, paitsi en maksaa, kalaa tai kanaa, joskus kana menee mut hyvin harvoin.
>Lempiruoka: Perunaa muussattuna ja sekaa porkkanaa ja sitte lihapullia + omenahilloa.



Siinä oli nyt jotai pientä pureskeltavaa teille, kirjottelen taas ko jakselen ja kerkeän =)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti