I can't go on without your love, you lost, you never held on.

En o taas kirjotellu pitkää aikaa ko ei o oikeen kerenny, ollu hirveetä kiirettä koko ajan. Koulu stressaa ihan hirveesti ja se Jämsään muuto kesällä. Ainoo ongelma on vaa siinä et jos en saa sieltä opiskelu paikkaa ni jään opiskelee tänne hikisee Kotkaa, no thanks. Joten toivotaa parasta ja pitäkää peukkui pystys mulle:) 



Joulu meni muuten ihan hyvin mut sain liian vähän lahjoja:( Mentiin aattona enolle syömään mummin, äitin ja siskon kanssa. Enpä mää hirveesti mitään syönny ko olin kipeenä uuteevuotee asti. Kummitytsy sai ihan hirveesti lahoja.

Joululahjat: 
- nalleyökkäri
- karkkia
- meikkejä
- puhelin ja uus liittymä

No siinä ne oikeestaa olikii.




Uusvuos meni suht koht rauhallisest, tai aineski niin luulin. No mentii Alille juhlimaa vähä uuttavuotta ennenko sinne sit tuli kytät kaiken häslingin keskel, lähettii sielt sit käppäilee jonnekki, muistaiski viel et minne. En mää ollu ko ehkä kymmenestä - kahteen asti ulkona ja sit meninki kotii ja join maman ja isin kaljat jääkaapista, hups. Seuraavana aamuna oli kyllä niin kiitettävä olo taas et huhhuh.


Mitäs mää muuta täs kahen kuukauden aikana oon kerenny tekemää, oon istunu ipen kanssa haminassa ja sit käytiin tossa tahkolla. Tää vkloppu tais olla eka selvä viikonloppu vuoden 2012 aikana , hyvä minä.



Siin jotai vanhaa musiikkii, mitä kuuntelin silloi joskus


päivittelen taas joskus ko kerkiän..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti