♥ KAVERIPOSTAUS

mää nyt sitte päätin tehä tän kaveripostauksen, eli mä kerron mun kavereista jotai pientä :> ei oo järjestyksessä.


 EVELIINA
oon tuntenu empun koht oisko 3-4 vuotta: > täl typykäl on mahtava luonne ja se yrittää auttaa mua sekä huonoissa ja hyvissä asioissa. ei me hirveesti liikuta enää samoissa porukoissa ko enne, mut tää tytsy on mulle jotai niin rakasta ja tärkeetä et en vois menettää sitä. huonot puolet empussa on ehkä et se ei tykkää mun säädöistä tai poikaystävistä niin paljoo, mut se yrittää tulla niitten kans toimee ja yritys on tärkein.




HANNE
tutustuin hannee melkiimpä lokakuun alusta ko se on mun kans samalla luokalla, tälle naiselle on helppo puhuu melkiimpä kaikesta ja meil on mun mielestä aina tosi hauskaa, hannesta en o huomannu aineskaa vielä mitään huonoja puolia , ehkä ne joskus löytyy. mut täs typykäst en haluu luopuu :>


NINNA
oon tuntenu ninnan koht 11 vai 12 vuotta, noi vuodet on ollu mulle tosi tärkeitä, ninna auttaaa mua melkiimpä kaikessa aina ko se ehtii, ei mekää hirveesti liikuta enää samois porukoissa : < mut tää on mun elämäni ykkösnainen ollu pienest pitäen♥ huono puoli ninnasta on se et se o tollai kaljottelia, on siin kyl paljo hyvääki..


LAURA
oon ollu lauran kans samal luokal koko ylä-asteen, mukava tyttö ja puhutaa ehkä enemmänki meidän mies ongelmista toisillemme, yritän antaa lauralle neuvoja ja se mulle. on tosi mukavaa ko on löytän tollasen ihmisen joka osaa pitää asiat salassa:> laurassa ei periaatteessa o huonoja puolia , paitsi et se osaa joskus olla tosi ilkee.


KATRI
oon ollu katrin kans samalla luokalla koko ylä-asteen, pari sanaa puhunu joskus luokassa silloi tällöi. aloin liikkuu katrin kans ja tutustuu katriin täs loppu marraskuusta, mukava typykkä. en yleensä opi luottamaa ihmisii nopeesti mut katri on sellai johon voin luottaa ja kertoo jos on joku hätä. katrista en o löytäny viel huonoja puolia:> täst tytsyst en luopuis vaikka annettais miljoonii.


REBECCA
mun tsirbula, oon reben kanssa samalla luokalla ja tuntenu reben jonku vähä päälle kuukauden tai kaks. mukava tyttö, meil lentää aina aika outoo settii ko ollaa kahestaa koulussa syömässä tai tupakilla:D en missää nimes haluu menettää tät tyttöö, liian tärkee. huono puoli rebes on se et se osaa olla joskus tosi ärsyttävä.


RIIKKA
minun ufo. tän tytön oon tuntenu kans päälle 3-4 vuotta, ihana ihminen, kuuntelee minuu ko mulla on huono olla ja sama toisinpäin. muutti kesäl korkeakoskelle kotkaa ja se harmittaa tosi paljo, ei me nähä enää ko koulussa mut ne ajat on mulle tosi tärkeitä. huonointa riikas on just se ko me ei nähä muutako koulussa ja se harmittaa : <


EMILIA
tuntenu emmun koht 14 vuotta, mahtava tunne. tää tytsy on tosi tärkee ja mulla on sitä ihan hirvee ikävä, en ikinä haluu menettää emmuu. meil on ollu hyvii ja huonoi hetkii ja joka ikinen hetki emmun kans on tärkeit. huonoin asia emmus on se et sitä ei oikee näy missää eikä oikee hengta samois porukois enää :<


LOTTA
lotan tuntenu kohta sen 2-3 vuotta, lotalle kerron oikeestaa ihan kaiken laidasta laitaa. tähä tytsyy voi luottaa : > lotas periaatteessa ei o huonoja puolia mutta sit taas niitä huonoi puolii löytyy aina jostai mut ne ei o hirveen vakavia.


ELIAS
elkku on sellai bilehile ihminen, tykkää alkoholista ja tykkää pitää hauskaa kavereitten kans, elkku on tosi mukavaa seuraa:> elkus varmaa huonoin puoli se et se on tollai kaljottelia mut on siin hyviiki puolii :>

TUOMO
hyvä äijä. oltii tos koulujen alusta samal luokal haminan ammattistartilla ja tos syyskuun alussa siirryin sitte kotekon ammattistartille ni ei olla oikee nähty tai puhuttu, mut mukava poika on : > huonoin puoli on se et me ei oikee puhuta mitään ja et mulla on ikävä : <


KIRKE
kirke oli kanssa haminan ammattistartilla ni ei o oikee näkyny tai kuullu tytöst mitää, mukava on ja hauska ja pieni:> huonoo puolta kirkessä on kans se ko me ei oikee puhuta ja se et mul on hirvee ikävä : <


SAMU
on kans tollai bilehile, tykkää alkoholista, tää jätkä on yks niistä jolle voin kans kertoo kaikkee mut seki yleensä tapahtuu vaa sillon ko ite oon ottamassa huikkaa : o huonoin puoli samussa on se ko se epäröi : <


TEEMU
teemu on mukava poika, sillekki voin kertoo suurimman osan mun asioista. seki tykkää aina välil ottaa kuppii :> teemus ei o oikee niit huonoi puolii tai en o aineska löytäny sellasii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti