viikonloppu : >

Mulla oli perjantai vapaapäivä koulusta niinko joka perjantai. Menin perjantai puol 5 aikaan käymään hirvikoskella iinalla ja katottiin siellä kauniit ja rohkeat. Sen jälkeen iina alko valmistautumaa ja lähettiin takasin hutikalle Tarjan kyydissä. Kello olikii jo puol 8 ko päästiin meille vihdoin ja viimein, alettiin ottaa sitte huikkaa ja päätettiin, että lähetään ulos kello oli jotai puol 9. Käveltiin koulun kautta kirjastolle , kaikki oli siel juhlimas ylläripylläri. Sitte yhessä vaiheessa mentii käymään iinan kans rannan pukkareissa kuuntelemassa vähän papa roachia ja juomassa lisää alkoholia. Ei kestäny ees viittä minuuttia sen jälkee ni iina oli ihan kauheessa kunnossa, ipe alko puhuu espanjaa ja selitti et kuinka mä ja tomi ollaa tyhmii. No sit se meniki oksentaa olin siin hetken kunnes lotta soitti mulle et anttoni tuli tänne et tuu tähä kirjastolle takasin , no sit mä menin siihe ja sit jtn puhuttii siel ja sit katri soitti et missä oon ja sit se tuli kirjastolle. Ninna soitti mulle hetken pääst et ''sun on pakko viedä ipe kotii, se on niin huonos kunnos.'' No sit vein sen himaa ja meil kesti tunti lotan kans saaha ipe meille.



Lauantaina heräsin kauhees krapulas ja tarkotus oli lähtee sellasee seurakunta juttuu anttonin, aleksin, kassun, katrin ja henin kans. Katri ja Heidi tuli meille joskus 3-4 aikaa päiväl ja sain just itteni valmiiks. no joskus puol 5-5 aikaa aleksi tuli hakee meijät kolme kassun kans tost meidä eestä ja käytii ruonalas hakees anttoni. Sit me mentii vissii ruonalast suoraa keskustaa sinne seurakunta juttuu, en tarkallee muista. Sit lähettii sielt joskus 10 aikaaa illal pois ja ajeltii sit koko loppu ilta ja käytii mäkkärissä ja loppu bensakii yhes vaiheessa. Olin joskus 3 aikaa yöllä kotona. Sellai lauantai päivä sitte.



Sunnuntai istuin sitte kotona melkiinpä koko päivän. Menin joskus 6 aikaa käymää mummilla moikkaas kummityttöö ja syömää pullaaa, sit menin kotii ja Katri tuli meille joskus ennen 8 ja sit menin 9 nukkumaa : > Oli mukava viikonloppu !



linda kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti